Pozdrowienia dla srebrnego liftbacka ktory smignal dzis w Poznaniu na skrzyzowaniu Bukowska/Przybyszewskiego w strone centrum. Niestety nie dojrzalem numerow
Widziany ok 17:20
Witam, dzisiaj stałem sie właścicielem 1,9 TDI (110 km) L&K z 2000r. Szyberdach (elektr.) dziwnie się zachowuje np. przy zamykaniu "dojeżdża do połowy i się wraca, albo powrót z pozycji uchylonej możliwy tylko przez lekkie rozsunięcie i powrót do pozycji wyjściowej. Ponadto zamknięty szyberdach jest w pozycji jakby o 1 kropeczkę za tzn. szyberdach nie jest idealnie w płaszczyźnie dachu. Podczas zamykania jest w idealnej pozycji, ale silnik robi jeszcze 1 "malutki" kroczek. Proszę o pomoc - mieszkam w pobliżu Trójmiasta.
Poszukaj, kilka tygodni temu pisalem komus co zrobic jak szyber zamyka sie w inne pozycji niz mu kaza. Musisz wyzerowac mu ustawienia i recznie dociagnac na "0". Pokretlo z kluczem jest pod ta klampa z pokretlem.
Mam ten sam model i rocznik i do tego ten sam problem poradziles sobie jakos z tym??
sorki jak naruszylem regulamin odswierzaniem ale jestem tu nowy i zaluje ze dopiero teraz tu trafilem.
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Udało mi się doprowadzić do ładu szyberdach. Najpierw ustawiłem pokrętło elktr. na pozycji neutralnej, nastepnie po ściągnięciu pokrywy pokrętła ręcznie ustawiłem szyberdach. Na chwilę wyjąłem bezpiecznik od szyberachu - u mnie nr 18. I teraz szyberdach ustawia sie tak jak powinien.
nom ja mialem problem z tym ze po 15 minutach niby juz zrobilem ale jak sie okazalo otwieralo sie za gleboko i zgrzytalo troche no i probowalem tak dlugo az sie udalo wkoncu do tego podczas naprawy roozpadalo sie strasznie co utrodnilo zabawe :szeroki_usmiech pozdrawiam
L&K moja pierwsza Miłość
Hamulce ATE PD + Klocki TRW
KYB Excel G
Komentarz